Procedură reparație în service

Cum efectuăm reparațiile?

Pentru o verificare și diagnosticare corectă a echipamentului este necesar ca acesta să fie lăsat în service, pe baza unui proces verbal.

În cazul aparatelor / echipamentelor foarte murdare/necurățate corespunzător ne rezervăm dreptul de a le refuza.

Verificarea NU SE EFECTUEAZĂ pe loc, ci în ordinea sosirii echipamentelor în service.

În perioadele foarte aglomerate, când atelierul este plin, timpul de așteptare până la finalizarea verificării sau a reparației se poate prelungi.

Pentru echipamentele cu acumulator este necesar să aduceți alimentatorul.

Pentru aparatele / echipamentele fără marcă, sau pentru care furnizorii noștri nu ne pot pune la dispoziție piese de schimb sau consumabile NU VĂ PUTEM GARANTA EFECTUAREA REPARAȚIILOR ACESTORA.

După diagnosticare vă vom contacta telefonic/sms/mail, vă vom comunica costurile aferente reparației, precum și termenul aproximativ pentru realizarea acesteia (reparația va fi realizată doar cu acordul dumneavoastră, în calitate de client).

După finalizarea reparației vă vom anunța telefonic sau prin mesaj, faptul că echipamentul a fost reparat și poate fi ridicat.

Diagnosticarea se plătește doar dacă nu se acceptă reparația și este în valoare de 90 lei/oră.

La predarea echipamentului către beneficiar după efectuarea probei de funcționare acesta, prin semnătură, acceptă serviciile, atestă funcționalitatea echipamentului și confirmă ridicarea.

NE REZERVAM DREPTUL DE A NE ALEGE CLIENȚII !

INFORMARE

Produsele neridicate din service în termen de 30 de zile de la finalizarea reparației vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare pentru deșeuri.